Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Προετοιμασία για το RC Bike Worlds 2014

Για ακόμα μια χρονιά είμαστε έτοιμοι για το Παγκόσμιο RC Bikes.



Για πρώτη φορά ετοίμασα και Wet Bike, δηλαδή ένα δεύτερο μηχανάκι, το οποίο θα τρέξει αποκλειστικά και μόνο αν ο αγώνας κηρυχτεί επίσημα Wet-Βρεγμένος.
Η προετοιμασία δεύτερης μοτοσικλέτας είναι κοινή πρακτική σε τέτοιους αγώνες, ώστε αφενός να μην κάθεσαι να βγάζεις τα ηλεκτρονικά, να τα αδιαβροχοποιείς με αμφίβολα αποτελέσματα (πέρσι "έκαψα" ένα speed control, παρόλη την αδιαβροχοποίηση!) αφετέρου να μην αλλάζεις στησίματα στις αναρτήσεις κλπ.
Εννοείται ότι δεν... αγόρασα δεύτερο μηχανάκι, αλλά απλώς ανανέωσα το παλιό μου (Lostallo 2011), με καινούρια πλαστικά ανταλλακτικά και ένα φρεσκάρισμα στις αναρτήσεις και τα ρουλεμάν...
Το "νέο", πρωτοέτρεξε το 2013 στο Παγκόσμιο στην Αυστρία.

Ας δούμε πιο αναλυτικά τι ετοιμάζουμε:

Wet Bike





Οσον αφορά τα ηλεκτρονικά για το βρεγμένο, αποφασίστηκε από τους Team Managers στο Warm Up, που έγινε το Μάιο, να τοποθετηθούν συγκεκριμένα αδιάβροχα ηλεκτρονικά, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν ΜΟΝΟ αν κηρυχτεί ο αγώνας βρεγμένος. Τα ηλεκτρονικά βρέθηκαν στο Γερμανικό κατάστημα Conrad.de και είναι μάρκας Reely: ESC 45A και μοτέρ με διαστάσεις 3650 και 3215kv. Οι Γερμανοί και οι Ιταλοί το δοκίμασαν δεόντως, ρίχνοντας πάνω τους νερό με το... λάστιχο! Τα.. αόρατα ηλεκτρονικά μου θα τα παραλάβω κατόπιν συνεννόησης στα πιτς του Παγκοσμίου, στη Σουηδία, από το φίλο μας Γερμανό Thomas Feilner, που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία Stock.


Από προετοιμασία και έξτρα, έχουμε:

 Wet Bike



Νορμάλ SB-5 Pro εκτός από:


Servo Hobbyking MG996 (αδιάβροχο)
Καινούρια ρουλεμάν κιτ με ελαστική φλάντζα


Κέντρα τροχών carbon/αλουμίνιο της ZH-Racing (για πρόσθετο βάρος)
Μαλακό σετάρισμα αναρτήσεων (λάδια Xray 1000/600 εμπρός/πίσω, ελατήρια ΤΤ)





Πίσω ψαλίδι από το φίλο μας Γερμανό Michael K. με ιμάντα 378 και τεντωτήρα





Προσθήκη 95 gr. φύλλου μολυβιού στη μπαταριοθήκη για βάρος χαμηλά (και για να πιάσουμε το όριο του κανονισμού Stock).

Dry Bike

Κατ' αρχήν προετοιμάσαμε ένα ολοκαίνουργιο lexan για το Παγκόσμιο:








Η σχεδίαση έγινε από το φίλο μας το Λευτέρη Ρηγόπουλο, γνωστό και σαν www.superbmotos.com . Ελλείψει χρόνου και... καλλιτεχνών, το κάναμε με ίδια μέσα. Ο φίλος μας Λάμπρος Βαγενάς προσφέρθηκε να βάψει, μπλέξαμε με αστείες καταστάσεις με τα μασκαρίσματα και τελικά καταλήξαμε στο σχέδιο που βλέπετε! Τα αυτοκόλλητα, κατά 99% προέρχονται επίσης από το Λευτέρη που τα επιμελήθηκε και τα κατασκεύασε!
Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο κακό, δεδομένων και των συνθηκών!
Ευχαριστώ παίδες για το χρόνο σας και τον κόπο σας!!!

Οσον αφορά τα τεχνικά, το -ας πούμε - Dry Bike έχει αρκετά καλούδια από τη Lightscale: Πίσω ψαλίδια με 10 θέσεις για το μεταξόνιο, πλαινά curved chassis plates που στενεύουν απίστευτα το κάτω μέρος του fairing, κουτί ψαλιδιού σχεδίασης Edi Winter, μακριά μπροστινά ψαλίδια της ΤΤ, κέντρα αλουμινίου TT, καινούρια ρουλεμάν μικρής τριβής σε όλα τα σημεία, και φυσικά καινούρια όλα τα πλαστικά του πλαισίου.

Ακόμα, έβαλα ένα λεξανένιο κάλυμμα πάνω στο φανάκι του ESC, ενώ στο μπροστινό σύστημα χρησιμοποίησα σετάκι αμορτισέρ από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή SBK, Gianni Zonzini, με τα ελατήρια στο αριστερό αμορτισεράκι, δίνοντας την πολυπόθητη ακρίβεια στο στρίψιμο! Το αριστερό αμορτισέρ είναι πρακτικά στεγνό, ενώ στο δεξιό έχουμε λάδι 100 Xray.

Και εδώ προσθέσαμε φύλλο μολυβιού (95 γραμ.) στη μπαταριοθήκη για να φτάσουμε το όριο των 1800 γραμ. που ορίζει ο κανονισμός της κατηγορίας Stock.










Το λεξάν είναι σχεδίασης και κατασκευής του φίλου Γερμανού Stefan Strozer (STO-Racing) και παρότι είναι σχεδιασμένο για την JABBER, ταίριαξε και στην SB-5 με ελάχιστες μετατροπές.

Κολλήθηκε με... Εδώ γελάμε! Διαπίστωσα ότι μου είχε τελειώσει τόσο η ShoeGoo, όσο και η Hudy Body fix, οπότε βγήκα στα media ψάχνοντας κόλλα! Ο Νίκος Γεωργιάδης ( www.fanatix.gr) μου έδωσε μια τελειωμένη κόλλα, που δεν έφτασε! Η τελική σωτηρία ήρθε από το φίλο μας Νίκο Νικολακόπουλο που εκτός από τα ολοκαίνουργια ηλεκτρονικά (μοτέρ και ESC) της Speed Passion, μας προμήθευσε και με μια ολοκαίνουργια κόλλα Ζαπανταπαγκού (!) και ολοκληρώσαμε και αυτή τη διαδικασία!!!

Last but not least, θα τρέξουμε με 2 "περσινές" μπαταρίες Nosram 7200 και δύο ολοκαίνουργιες LRP 7200, χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες του Mr. Fanatix και των συνεργατών του!

Το πρόγραμμά μου είναι:
Κυριακή 3/8 πετάω για Στοκχόλμη, παίρνω το νοικιάρικο, πάω 365 χλμ. στην πίστα (www.lrck.se) και αν προλάβω... θα τρέξω μια-δυό μπαταρίες το βραδάκι!
Δευτέρα έως Τετάρτη έχει ελεύθευρες δοκιμές, οπότε θα μάθουμε την πίστα όσο καλύτερα γίνεται, αφού δεν μπορέσαμε να πάμε στο Warm Up το Μάιο.

Από Πέμπτη ξεκινάνε τα Qualifying Runs. Θα γίνουν 6 συνολικά, μέχρι την Κυριακή, οπότε θα γίνουν και οι τελικοί.

Επιστροφή Δευτέρα πρωί με το πρώτο πρακτικά αεροπλάνο! Πετάω στις 6 το πρωί!!!


Εδώ μπορείτε να παρακολουθείτε τα τεκταινόμενα:
http://www.myrcm.ch/myrcm/main?pLa=en&hId[1]=com&dId[E]=15868&pId[E]=2

Να ευχαριστήσω χωρίς ιδιαίτερη σειρά τους
Λευτέρη, Λάμπρο, Νίκο Γ, Νίκο Ν., Φώτη για τη συμπαράσταση και τη βοήθειά τους.

Φυσικά και το www.rcdevil.gr που όπως κάθε χρόνο θα "αναμεταδίδει" ζωντανά τις περιπέτειές μας σε καθημερινή βάση!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου